Regulamin gabinetu

Regulamin gabinetu:

  1. Podczas przeprowadzania wywiadu pacjent zobowiązany jest udzielić prawdziwych i wyczerpujących informacji na temat swojego stanu zdrowia oraz przebytego leczenia. Za wszelkie komplikacje wynikające z zatajenia informacji medycznych odpowiada pacjent. 

Regulamin Organizacyjny Praktyki Fizjoterapeutycznej:

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Praktyka zawodowa: FMO Magdalena Orłowska zwana dalej ,,praktyką” działa na podstawie: 
    − przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, 
    − wpisu nr 000000231335 do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów, 
    − niniejszego Regulaminu Organizacyjnego. 
  2. Główne miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych mieści się w Łodzi przy ul. Taborowej 119E.
  3. Inne miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych: w miejscu wezwania.

II. CEL, ZADANIA I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ 

  1. Celem praktyki fizjoterapeutycznej jest przywracanie, poprawa lub zachowanie zdrowia pacjentów. 
  2. Zadaniem praktyki jest udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, a w szczególności:
    − wizyta fizjoterapeutyczna, także w domu, 
    − badanie funkcjonalne i fizjoterapia, 
    − fizjoprofilaktyka, 
    − wydawanie opinii, orzeczeń i zaświadczeń. 

III. RODZAJ DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ 

  1. W ramach praktyki będą udzielane ambulatoryjne świadczenia zdrowotne obejmujące świadczenia w dziedzinie fizjoterapii. 
  2. Udzielanie świadczeń odbywać się będzie w pomieszczeniach praktyki i w miejscu wezwania.

IV. PRZEBIEG PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH 

  1. Rezerwacja wizyty odbywa się za pośrednictwem kontaktu telefonicznego od pon. do pt. w godzinach 8:00-20:00 pod nr 509 023 133 lub 24/7 za pośrednictwem strony www.magdalenaorlowska.pl
  2. Przy rezerwacji wizyty pacjent zobowiązany jest podać prawdziwe dane osobowe, wymagane w procesie rejestracji. W przypadku podania ewidentnie nieprawdziwych danych osobowych podczas procesu rejestracji zarezerwowana wizyta zostanie natychmiast anulowana.
  3. Po zarezerwowaniu wizyty na podany przez pacjenta nr telefonu zostanie wysłany sms systemowy potwierdzający rezerwację wizyty. 
  4. W przypadku braku sms potwierdzającego rezerwację wizyty należy skontaktować się telefonicznie z nr 509 023 133 w celu potwierdzenia prawidłowości umówienia wizyty. 
  5. W przypadku chęci odwołania lub zmiany terminu wizyty w czasie dłuższym niż 24 godz. przed jej rozpoczęciem należy skontaktować się telefonicznie lub sms z nr 509 023 133.
  6. 24 godz. przed rozpoczęciem wizyty pacjent dostanie sms przypominającego o wizycie, zawierającego link przez który koniecznym jest potwierdzenie lub odwołanie zarezerwowanej wizyty
  7. Wizyty nie potwierdzone za pomocą linku w sms przypominającym mają prawo zostać odwołane na 12 godzin przed ich rozpoczęciem. 

V. OPŁATY ZA UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ 

  1. Za udostępnienie dokumentacji medycznej ustala się następujące opłaty: 
    − za jedną stronę wyciągu lub odpisu dokumentacji medycznej opłata wynosi 10 gr (nie może być wyższa niż 0,002*, tj. 9,73 zł), 
    − za jedną stronę kopii albo wydruku dokumentacji medycznej opłata wynosi 10 gr (nie może być wyższa niż 0,00007*, tj. 0,34 zł), 
    − za udostępnienie dokumentacji medycznej na elektronicznym nośniku danych (jeżeli podmiot wykonujący działalność leczniczą prowadzi dokumentację medyczną w postaci elektronicznej) opłata wynosi 1 zł (nie może być wyższa niż 0,0004*, tj. 1,95 zł). 
    * przeciętnego wynagrodzenia w poprzednim kwartale, począwszy od pierwszego dnia następnego miesiąca po ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” na podstawie art. 20 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. 

VI. ORGANIZACJA PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W PRZYPADKU POBIERANIA OPŁAT, WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE 

  1. Z tytułu udzielanych świadczeń zdrowotnych, które nie są finansowane ze środków publicznych pobierane są od Pacjentów opłaty. 
  2. Wysokość opłat za świadczenia zdrowotne inne niż finansowane ze środków publicznych określona jest w załączniku do regulaminu organizacyjnego stanowiącego cennik usług.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy ustawy o z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej. 
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem wpisania praktyki do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Krajową Radę 
    Fizjoterapeutów.
Przewiń do góry