Regulamin gabinetu:
- Podczas przeprowadzania wywiadu pacjent zobowiązany jest udzielić prawdziwych i wyczerpujących informacji na temat swojego stanu zdrowia oraz przebytego leczenia. Za wszelkie komplikacje wynikające z zatajenia informacji medycznych odpowiada pacjent.
Regulamin Organizacyjny Praktyki Fizjoterapeutycznej:
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Praktyka zawodowa: FMO Magdalena Orłowska zwana dalej ,,praktyką” działa na podstawie:
− przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
− wpisu nr 000000231335 do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów,
− niniejszego Regulaminu Organizacyjnego. - Główne miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych mieści się w Łodzi przy ul. Taborowej 119E.
- Inne miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych: w miejscu wezwania.
II. CEL, ZADANIA I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ
- Celem praktyki fizjoterapeutycznej jest przywracanie, poprawa lub zachowanie zdrowia pacjentów.
- Zadaniem praktyki jest udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, a w szczególności:
− wizyta fizjoterapeutyczna, także w domu,
− badanie funkcjonalne i fizjoterapia,
− fizjoprofilaktyka,
− wydawanie opinii, orzeczeń i zaświadczeń.
III. RODZAJ DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ
- W ramach praktyki będą udzielane ambulatoryjne świadczenia zdrowotne obejmujące świadczenia w dziedzinie fizjoterapii.
- Udzielanie świadczeń odbywać się będzie w pomieszczeniach praktyki i w miejscu wezwania.
IV. PRZEBIEG PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- Rezerwacja wizyty odbywa się za pośrednictwem kontaktu telefonicznego od pon. do pt. w godzinach 8:00-20:00 pod nr 509 023 133 lub 24/7 za pośrednictwem strony www.magdalenaorlowska.pl
- Przy rezerwacji wizyty pacjent zobowiązany jest podać prawdziwe dane osobowe, wymagane w procesie rejestracji. W przypadku podania ewidentnie nieprawdziwych danych osobowych podczas procesu rejestracji zarezerwowana wizyta zostanie natychmiast anulowana.
- Po zarezerwowaniu wizyty na podany przez pacjenta nr telefonu zostanie wysłany sms systemowy potwierdzający rezerwację wizyty.
- W przypadku braku sms potwierdzającego rezerwację wizyty należy skontaktować się telefonicznie z nr 509 023 133 w celu potwierdzenia prawidłowości umówienia wizyty.
- W przypadku chęci odwołania lub zmiany terminu wizyty w czasie dłuższym niż 24 godz. przed jej rozpoczęciem należy skontaktować się telefonicznie lub sms z nr 509 023 133.
- 24 godz. przed rozpoczęciem wizyty pacjent dostanie sms przypominającego o wizycie, zawierającego link przez który koniecznym jest potwierdzenie lub odwołanie zarezerwowanej wizyty
- Wizyty nie potwierdzone za pomocą linku w sms przypominającym mają prawo zostać odwołane na 12 godzin przed ich rozpoczęciem.
V. OPŁATY ZA UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
- Za udostępnienie dokumentacji medycznej ustala się następujące opłaty:
− za jedną stronę wyciągu lub odpisu dokumentacji medycznej opłata wynosi 10 gr (nie może być wyższa niż 0,002*, tj. 9,73 zł),
− za jedną stronę kopii albo wydruku dokumentacji medycznej opłata wynosi 10 gr (nie może być wyższa niż 0,00007*, tj. 0,34 zł),
− za udostępnienie dokumentacji medycznej na elektronicznym nośniku danych (jeżeli podmiot wykonujący działalność leczniczą prowadzi dokumentację medyczną w postaci elektronicznej) opłata wynosi 1 zł (nie może być wyższa niż 0,0004*, tj. 1,95 zł).
* przeciętnego wynagrodzenia w poprzednim kwartale, począwszy od pierwszego dnia następnego miesiąca po ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” na podstawie art. 20 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
VI. ORGANIZACJA PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W PRZYPADKU POBIERANIA OPŁAT, WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
- Z tytułu udzielanych świadczeń zdrowotnych, które nie są finansowane ze środków publicznych pobierane są od Pacjentów opłaty.
- Wysokość opłat za świadczenia zdrowotne inne niż finansowane ze środków publicznych określona jest w załączniku do regulaminu organizacyjnego stanowiącego cennik usług.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy ustawy o z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem wpisania praktyki do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Krajową Radę
Fizjoterapeutów.